יום ראשון, 18 בפברואר 2018

פסטיבל ימי הפלמנקו ה 24 מפגשים בין אנשים ותרבויות החגיגה תתקיים במרכז סוזן דלל בתאריכים 15-17.03.18 מאת: שרית יוכפז



פסטיבל ימי הפלמנקו ה 24 מפגשים בין אנשים ותרבויות 
החגיגה תתקיים במרכז סוזן דלל בתאריכים 15-17.03.18


DAVID CORIA.jpg
חגיגת הפלמנקו השנתית של "קרן עדי" מביאה אלינו בבכורה עולמית את המופע "פגישה" –בספרדית    - שזכה לשבחים רבים בפסטיבל הפלמנקו המפורסם של חרז. 

כמיטב מסורת הפסטיבל המופע יועלה בשלוש ערבי הפסטיבל באולם סוזן דלל. עוד בפסטיבל: מופע של ארבע רקדניות ישראליות מובילות שחיות ויוצרות בין סביליה לתל אביב- עם מוסיקאים ספרדים- הפקה מיוחדת בינלאומית של קרן עדי.  עוד בפסטיבל- מופע פלמנקו לילדים ובוקר פלמנקו בהשתתפות רקדנים/ות ברחבי הארץ.


דויד קוריאה- DAVID CORIA מסביליה, שהוא הילד ה – 11 במשפחתו, קיבל השראה למופע מהמפגשים של משפחתו. כל אחד מהמשתתפים הרבים רוצה לספר את קורותיו, ולכן לא מקשיב לאחרים ולא מסתכל עליהם. כך נוספים למחול ולמוזיקה גם רגעי הומור רבים. ללהקתו של קוריאה מצטרפת כסולנית אורחת הרקדנית המעולה אדלה קאמפאיו  - ADELA CAMPALLO.
המופע מועלה בשלושת ערבי הפסטיבל.

המנהלות האמנותיות של פסטיבל "ימי הפלמנקו" צפו במופע והתאהבו ברקדן המקסים- הוא נבחר מתוך הצעות רבות מאוד ש"קרן עדי" מקבלת מדי שנה מלהקות ורקדנים בולטים בספרד.
בצהרי יום שישי ב 14:00 תעלה הפקה ייחודית ומסקרנת Entre Tiempo – בין הזמנים 
בהפקת קרן עדי ובניהולן האמנותי והשתתפותן של 4 רקדניות ישראליות צעירות שחיות ויוצרות בסיבילייה ספרד: עדי עקיבא, אדווה ירמיהו, יעל טוכפלד ועדי מובדט.
שלוש הראשונות זכו במקום הראשון בתחרויות קרן עדי בשנים 2009-2011-2013. 
ההפקה היא בשיתוף מוסיקאים ספרדים- בגיטרות, שירה 

 כמדי שנה יתקיים בסוזן דלל בוקר פלמנקו ישראלי בו יופיעו להקות צעירות מאוד מכל הארץ. זוהי הרמת מסך על הפלמנקו הצעיר בישראל- הרקדניות הצעירות עוברות אודישן ומכינות עבודות המתאימות להופעה על במה מקצועית. הלהקות הצעירות מגיעות ממש מכל קצוות הארץ- אילת בשיתוף עם מעיליה / שער הנגב/ צפון ומרכז.
 יתקיים המופע " דון חואן פלמנקו " – בגרסא מחודשת  
מסע קצבי בארץ הפלמנקו. במהלך המפגש חווים הילדים את קסמו של עולם הפלמנקו, דרך סגנונות הריקוד השונים מהקלאסיקו אספניול,לאלגריה,סולאה הטנגוס, הרומבה ועוד.
בהשתתפות בהשתתפות להקת קונטרה מהמרכז למחול "אימפקט".



התמונה של ‏‎Hilla Komem‎‏.



תמונות: באדיבות קרן עדי 

תגובה 1:

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...