יום רביעי, 4 באוקטובר 2017

הזמרת אתי (אסתר) קסטרו משיקה סדרת טלוויזיה חדשה לילדים אוטוגלידה –לילדים בלבד: מאת: שרית יוכפז


אוטוגלידה –לילדים בלבד:
הזמרת אתי (אסתר) קסטרו משיקה סדרת טלוויזיה חדשה לילדים

כ-150 מוזמנים, בניהם סלבס, מובילי דעה ומפורסמים שהגיעו אתמול בערב  (יום שני), עם ילדיהם,  לאירוע חגיגי שנערך לרגל הקרנת הבכורה של סדרת הטלוויזיה החדשה לפעוטות ולילדים "האוטוגלידה של אסתר", בכיכובה של הזמרת  אתי (אסתר) קסטרו, רגע לפני שהסדרה תוקרן בערוץ הכוכבים ב- YES ופרטנרTV .

האירוע שנערך במוזיאון נחום גוטמן בתל-אביב, עוצב כאוטו גלידה ענקי שם נערך קוקטייל צבעוני וחולקו גביעי גלידת וניליה בטעמים שונים. לאחר הקוקטייל נכנסו המוזמנים להקרנת הבכורה, שם ברכה  קסטרו את העושים במלאכה ואמרה:  "אני מגשימה את חלום חיי מאז שעמדתי על הבמה, עוד בתור ילדה בת 9.  חלמתי לככב בסדרת ילדים.  כדי להגשים את החלום הייתי צריכה לעבור דרך ארוכה, בה למדתי קודם כל לקבל ולאהוב את עצמי כמו שאני ולגלות את האמת שלי. "

עוד הוסיפה אסתר: "במקביל לסדרת הטלוויזיה אני משיקה גם הצגה לילדים תחת אותו השם, עמה אני אופיע בכל רחבי הארץ".

אסתר הודתה לקובי מחט שביים וכתב את הסדרה יחד עם איתי מאירסון וציינה כי כשפנתה אליו הוא סיפר לה על האוטוגלידה והיא הרגישה שהוא בדיוק מספר עליה. עוד הודתה אסתר לאסף אשתר, עירית ענבי ואסף משה, השחקנים שמופיעים לצידה בסדרה. בסוף הנאום הודתה באופן אישי  לבן זוגה בשנים האחרונות איש העסקים יעקב כגן שעמד לצידה לאורך כל הדרך.

בלט בהיעדרו הגרוש שבי זרעיה שהוא גם אבי בתה של אסתר, נועה. לשואלים סיפרה אסתר כי הוא נמצא בצילומי תכנית טלוויזיה ביפן.

בסוף האירוע וקיבלו המוזמנים שקית הפתעות ממותגות ובה חטיפי קראנצ'וס וקרייזי בייטס וכן דיסק משירי הסדרה החדשה.



הגיעו לצפות ולפרגן: ישראל קטורזה ו-3 מילדיו עדן בת ה 13, אדל בת ה – 6 ועידו בן ה – 3, שירז טל שהגיעה עם ביתה בת השנתיים שלמרות גילה הצעיר גילתה עניין רב בסדרה, קובי מחט שהגיע עם ביתו אלונה בת ה- 6, השחקן שרון אלכסנדר, הכוכבים בסדרה החדשה: אסף אשתר שהגיע עם רעייתו כוכבה, עירית ענבי, ואסף משה. הפרסומאי אורי ביילין ורעייתו מארי עם שני ילדיהם מילון בת ה 6 וריו בן ה – 3, השחקנית הצעירה רוני נדלר, הסטנדאפיסט עמי אניג'ר עם בנו יונתן בן ה 4, משה קורן מנכ"ל ערוץ הכוכבים ב YES ועוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...