יום שני, 11 בספטמבר 2017

קרנות השוטרים מציגה "יריד של שנה חדשה": חגיגה של כיף לכל המשפחה! מאת: שרית יוכפז



קרנות השוטרים מציגה "יריד של שנה חדשה":
חגיגה של כיף לכל המשפחה!

7-16.9 יריד שופינג לכל המשפחה במרכז הארץ

בין התאריכים חמישי 7 לספטמבר עד מוצ"ש 16 לספטמבר, יקיים מועדון עמיתי קרנות השוטרים יריד צרכנות ופנאי לכל המשפחה לרגל תחילת השנה.

בהפנינג הושקעו מאות שלפי שקלים והוא אירוע שני שמועדון קרנות השוטרים מקיים אחר שנים רבות ובעקבות ההצלחה של היריד הקודם בחג הפסח.

האירוע יתקיים באיצטדיון הדר יוסף בתל אביב וישתתפו בו כ-60000 בתי אב עמיתי קרנות השוטרים ובני משפחותיהם: שוטרים, אנשי מג"ב, גמלאים של המשטרה, מתנדבים של המשמר האזרחי ואנשי שב"ס.

במסגרת האירוע החויתי יוכלו להנות העמיתים ממיצג חויתי מיוחד לכל המשפחה של משטרת ישראל וממגוון אטרקציות ופינוקים כגון עמדות לק חויתיות.

במסגרת היריד יעניק מועדון קרנות השוטרים לעמיתיו מתנה יחודית, כל עמית יקבל סיר מסדרת 'ארקוסטיל אדוני' של השף מאיר אדוני של המותג ARCOSTEEL.

מתחם כלי הבית והמטבח יציע את מיטב החדשנות והגאדג'טים בתחום המטבח ותהיה בו גם חנות ענקית של המותג ARCOSTEEL. במסגרת יתקיימו מפגשי בישול עם השפים הפרזנטורים של המותג ארקוסטיל בניהם השף מאיר אדוני, השף קונדיטור מיקי שמו וזוכה תוכנית הבישול "מאסטר שף", טום אביב.
במסגרת היריד, יוצעו בחנות ארקוסטיל ביריד מגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים במיוחד עבור השוטרים ומשפחותיהם, בניהם: סט 6 חלקים של סירים מסדרת אטלס במחיר 449 ₪ (במקום 899 ₪), 25% הנחה על כל סדרת כלי הפלסטיק של המותג "סיסטמה", 25% הנחה על כל הסכינים מסדרת "ארקוסטיל אדוני", 25% הנחה על סדרת הסירים והמחבתות M4, 25% הנחה על תבניות האפייה מסדרת "ארקוסטיל מיקי שמו", 40% הנחה על לוחות וקרשי חיתוך אנטי בקטריאליים, 2 סכיני מטבח צבעוניים ב-15 ₪ בלבד ועוד.

מתחם השינה של ד"ר גב יציע מגוון מוצרים מעולם השינה בהנחות משמעותיות: כריות שינה 1+1, מושבי ומכשירי עיסוי ללא מע"מ, כורסאות טלויזיה החל מ-1,900 ₪ ועוד.

ITALSOFA  מערכות ישיבה מבית נטוצי יציעו 33% הנחה על כל מגוון מוצרי החנות ועוד 4% הנחה במעמד החיוב למחזיקי כרטיס האשראי של קרנות השוטרים.

רשת LAKA  תציע דוכן פינוקים הכולל מניקור ופדיקור ומגוון מוצרי טיפוח ב20 שח .

עד 40% הנחה על מגוון מוצרי SODASTREAM.

40% הנחה על קורסים שונים של שפות, פסיכומטרי והכנה לבגרויות בבית הספר HIGH Q בנוסף עוד 5% הנחה במעמד החיוב בכרטיס האשראי של קרנות השוטרים.

מתחם חשמל ואלקטרוניקה של המשווק BIG ELECTRIC בגודל של 500 מ"ר, יציע את טובי המותגים במחירי הנחה בין 50%-70%. למשל: מכונות כביסה החל מ- 699 שח, Smart t/v – LG  55    ב- 3,490 שח.

דוכן של I OPTIC יציע עד 50% הנחה למבחר מותגי משקפי שמש למשל של רייבאן.

מתחם הפרפומריה של לינדו עם עשרות אחוזי הנחה למותגים מובילים, למשל: שאנל מדמוזאל  100 מ"ל , בלו שאנל לגבר – ב 20% הנחה מכל רשת.

דוכן הרכב של קרסו טריידאין יצא במבצעים שונים.

תמי 4 בהנחות של מאות שקלים על המוצר.


לינק להטבות ביריד: קרנות השוטרים
היריד יתקיים באיצטדיון הדר יוסף, רחוב שלום שטרית 2, תל אביב.
יום שישי 9:00  עד 14:00 בצהריים
ימים ראשון - חמישי  11:00 - 22:00
יום שבת חצי שעה מצאת השבת עד חצות


אודות קרנות השוטרים:

בראשית שנות ה - 50 הוקמה קרן קרנות השוטרים שנועדה לממן ניתוח דחוף בארה"ב להצלת חייו של שוטר. התחלה סמלית זו הייתה תחילתו של תהליך התפתחות שממשיך עד היום ובכוחות מחודשים. מקרן לעזרה הדדית ע"י מלגות הלוואות וביטוח, התפתחה לחברת קרנות השוטרים בישראל, חברה ללא כוונת רווח שייעודה על פי תקנונה - רווחת עמיתיה.
חברת קרנות השוטרים מונה היום כ- 37,000 חברים שהם אנשי משטרה פעילים וגמלאים. בנוסף מעניקה שירות במסגרת מועדון קרנות משא"ז לכ- 7,000 עמיתים נוספים, מתנדבי המשמר האזרחי ולכל בני משפחותיהם. בראשה דירקטוריון המורכב מקציני משטרה פעילים. ההנהלה מורכבת מנשיא החברה (יו"ר), מנכ"ל האחראי הישיר לביצוע הוראות הדירקטוריון וכפוף אליו סמנכ"ל החברה (ראש יחידת קרנות השוטרים) שהינו איש משטרה פעיל בדרגת סנ"צ.

חברת קרנות השוטרים פועלת לרווחת עמיתיה במגוון תחומים: מלגות והלוואות, קרנות רפואיות וקרנות סיוע, רכישת דירה במחירים מוזלים ברחבי הארץ, ביטוחי חיים ובריאות, תיאטרון ובידור, נופש וימי כיף, אירועים והפנינג למשפחות, מנויים/כרטיסיות, טקסי כיתה א' בכל המחוזות, הסדרי פנסיה, טקסי בר/בת מצוה במחוזות, שי יולדות, השכלה, הטבות בתחום התיירות בארץ ובחו"ל ומועדוני וחוגים לגמלאים ועוד.

צילום  באדיבות ארקו

תגובה 1:

  1. איזה כיף לשמוע שיש המון הטבות משתלמות לשוטרים. אני במסע חיפושים אחר ביטוחי חיים משתלמים. מקווה שממשיכים לעשות ירידים כאלה שאוכל לבוא ולהתרשם.

    השבמחק

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...