יום ראשון, 20 באוגוסט 2017

מסיר החלודה של HG מאת: שרית יוכפז



נפטרים מהג'ינג'ים אחת ולתמיד
מכירים את האמרה "במקום להביא להם דגים למדו אותם לדוג"? אז במקום להסיר כל פעם מחדש את החלודה, שמעבר לממד האסתטי גם פוגעת בעמידות מוצרי המתכת לאורך זמן, ולראות אותה חוזרת ומופיעה שוב ושוב, חברת HG מביאה פתרון המגרש את החלודה אחת ולתמיד.

ישנם לא מעט תכשירים היודעים להסיר חלודה, אך רק מסיר החלודה של HG מתייבש בהדרגתיות ובקצב איטי ביותר, וכך חודר לשכבות העמוקות של החלודה ומשמש כמונע חלודה עוצמתי לאורך זמן. מסיר החלודה העוצמתי של HG פותח במיוחד עבור הסרת ומניעת חלודה מכלי גינון, עמודי תאורה, שערים, ריהוט גינה, גלגיליות, מנעולים, ברגים ואומים, אביזרי גריל ושאר מוצרים מתכתיים. החומר מתייבש לאט מאוד, וכך חודר לשכבות העמוקות של החלודה ומשמש כמונע חלודה עוצמתי לאורך זמן. החומר מסיר את החלודה בקלות, ללא צורך לשפשף וללא מאמץ. זמן הייבוש האיטי של החומר מעניק הגנה לאורך זמן, ומגן גם מפני התפשטות של החלודה. לאחר הטיפול בתכשיר ניתן לצבוע וללטש את פני השטח.
אז איך זה עובד? לפני השימוש גרדו ונקו את החלודה הרופפת והאבק. לאחר מכן דללו בקבוק חצי ליטר של מסיר החלודה HG עם 2.5 ליטר מים (כלומר ביחס של 1:5 בין החומר למים), והניחו את החפץ המיועד לניקוי כשהוא טבול לחלוטין במסיר החלודה. ניתן לטבול מוצרים בשלמותם או להבריש חלקים נבחרים. לטיפול במשטחים גדולים או אובייקטים קבועים שלא ניתן לטבול בשלמותם, הברישו אותם ישירות במברשת שנטבלה במסיר החלודה הלא מדולל. הניחו לחומר לעבוד בין 10 דקות למספר שעות (בהתאם לכמות החלודה) עד לתוצאה המתבקשת, ובסיום הפעולה שטפו היטב עם מים. ניתן לחזור על הפעולה במידת הצורך בהתאם
לכמות החלודה.

HG  היא חברה הולנדית של מוצרי פרמיום לניקיון, המחוללת מהפכה תפיסתית בישראל בנוגע למוצרי הגנה וטיפוח הבית. החברה מציעה  מגוון רחב של מוצרים, בטווח רחב של תחומים, המתאימים לצרכים ייחודים ופרטניים בתחום הניקיון ותחזוקת הבית, לכל בעיה, לכל צורך ולכל משתמש. מוצרים אלו חוסכים היעזרות באנשי מקצוע וכסף רב, דרך מתן פתרונות מקצועיים, להגנה ולטיפוח הבית עבור הצרכן הפרטי והמקצועי. מוצרי החברה מספקים מענה ממוקד ומדויק, שאינו מסופק על ידי חומרי הניקוי האחרים הקיימים בשוק.


מחיר לבקבוק 0.5 ליטר – 49.90 ₪

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...