יום שלישי, 6 ביוני 2017

חשמלית ושמה תשוקה: לרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי בכירי חברת רנו ובכרי קניון עופר רמת אביב חוגגים יום ללא זיהום מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

חשמלית ושמה תשוקה:

לרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי
בכירי חברת רנו ובכרי קניון עופר רמת אביב
חוגגים יום ללא זיהום   

לרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי שנערך   אתמול (יום שני) ערכו בכירי  חברת רנו שיתוף פעולה עם  קניון רמת אביב, במסגרת זו חשפו לקהל הרחב את הרכב החשמלי רנו זואי.  במסגרת שיתוף הפעולה הוזמנו לקוחות הקניון לנהוג על רנו זואי החדשה מהקניון לביתם או להזמין את הזואי לקחת אותם הביתה, לאחר השופינג.  

יום איכות הסביבה הבינלאומי החל בטקס חגיגי שנערך במתחם מעוצב ברחבת הקניון בו הוצבו הרכבים החשמליים. את האירוע פתחה ענת מילוסלבסקי כחלון מנכ"ל רנו ישראל שאמרה: "הרכב החשמלי של רנו - ZOE הוא בעל איכויות משמעותיות ביותר לאיכות הסביבה בכך שמונע פליטת מזהמים לסביבה,  לזואי סוללה חדשנית הנטענת לטעינה מלאה תוך כשעה. הנהיגה בZOE  חלקה ושקטה ומתאימה למגוון רחב של צרכים. הצרכנים יכלו לבחור את זמן טעינת הרכב ובכך לחסוך בעלויות החשמל הביתיות כמו גם לתכנת את טמפ' הרכב לקראת יציאה לנסיעה".  

דוד בן משה - מנכ"ל  קניון עופר רמת אביב אמר: "אנחנו בקניון עופר רמת אביב רואים חשיבות רבה בכל הקשור לשמירה על איכות הסביבה ברחבי הקניון ופעילות זו היא חלק מהאג'נדה שלנו".

שרית רדין סמנכ"לית שיווק של קבוצת קרסו מוטורס אמרה:  "אנו שמחים להיות חלוצי הרכב החשמלי בישראל ולהציע  לקהל הרחב את הרכב החשמלי הנמכר ביותר באירופה. לדבריה: "ע"פ מחקר שערכה חברת קרסו מוטורס לאחרונה עולה כי מעל  %10 מהישראלים מעוניינים לרכוש רכב חשמלי  ופעילות זו של הרנו זואי יחד עם קניון עופר רמת אביב  מאפשרת לצרכן הישראלי  להתנסות בנהיגה על רכב חשמלי ולהרגיש את יתרונותיו".


מיד בתום הטקס הגיעה הלקוחה הראשונה,  לילך ראובן המתגוררת בנווה סביון, שסיימה את השופינג ובקשה להתנסות ברכב החשמלי. לילך נהגה לביתה עם הסבר מפורט על רכב חשמלי ויתרונותיו.


בסיום יום איכות הסביבה הבינלאומי נרשמו  כ – 140 לקוחות הקניון שהגיעו לביתם בתל-אביב וברחבי  גוש דן באמצעות הרכב החשמלי של רנו – רנו זואי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...