יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

גיזרונים – קטגוריה חדשה של חטיפי גזר מוכנים לאכילה, מומלץ. מאת: שרית יוכפז



גיזרונים – קטגוריה חדשה של חטיפי גזר מוכנים לאכילה,
100% טריים, טעימים, בריאים וגם דלי קלוריות ומפנקים.
אין צורך לשטוף, לקלף או לחתוך - רק לתת ביס ולנשנש.

התקיימה מסיבת עיתונאים ברג'ינה נווה צדק.
עם ארוחת בריאות והרצאה מרתקת של פאולינה רוזנברג
יח" גולן נהריידעא


מאז ומתמיד היה הגזר אחד הירקות האהובים וחלק בלתי נפרד מהתפריט המשפחתי, גם בשל טעמו המתוק, וגם מכיוון שהוא מכיל וויטמינים ומינרלים חיוניים, סיבים תזונתיים, ונוגדי חמצון ומסייע לחיזוק המערכת החיסונית של הגוף.
קיים קשר בין מרכיבי הגזר להסדרת רמת הסוכר בדם, לחיזוק שריר הלב, לשיפור וחיזוק הראייה, להאטת תהליכי הזדקנות (כולל המוח), ולמניעת מחלות שונות.



גיזרונים הם חטיפים דלי קלוריות וארוחת ביניים בריאה ומפנקת המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא ומשקל מאוזן.
נשים, גברים וילדים אוהבים לאכול גיזרונים גם בבית (כארוחת ביניים, ארוחת ערב או חטיף בוקר וכמובן לאירוח) וגם מחוצה לו (ברכב, בעבודה, בלימודים).



קטגוריית המוצרים
חטיפוני גזר - קטנים, שובבים וטעימים בצורת גזר קלאסי. רק 38 קלוריות ל- 100 גרם.
מקלוני גזר - שטופים, חתוכים ומוכנים לאכילה. רק 34 קלוריות ל- 100 גרם.
מקלוני גזר צבעוניים - שטופים, חתוכים ומוכנים לאכילה, בשלל צבעים המכילים מרכיבים תזונתיים ייחודיים. רק 34 קלוריות ל- 100 גרם.


                                          הרצאה  מרתקת על תזונה של פאולינה רוזנברג

גיזרונים - החטיף הטרי, הבריא, הטעים, דל הקלוריות, הטוב ביותר הקיים!

מומחים כבר 70 שנה!
מאחורי גיזרונים עומד שלוחות, קיבוץ וותיק מעמק המעיינות, שנולד יחד עם המדינה. הקיבוץ פועל באינטגרציה מלאה ואחראי לכל השלבים - מהזריעה, הגידול, האיסוף, השטיפה, המיון, אריזה ועד השיווק ללקוח הסופי. המפעל המתקדם נושא תקני איכות בינלאומיים ואישורי כשרות. 

90% מהגזר האיכותי של שלוחות הוא באיכות יצוא, מבוקש בעולם ונמכר לארצות רבות. מכירות שלוחות עומדות על כ- 60,000 טון לשנה, במחזור שנתי של כ- 100,000,000 ₪.
גיזרונים – המותג

צבעי המותג הם שחור וכתום, היוצרים יחד נוכחות חזקה, ניגודיות ובולטות. הכתום הבוהק הוא צבעו האמתי של הגזר, והשחור הוא הלוח עליו כותבים בגיר את מנת היום הטרייה במסעדות ובשווקים.
הגופן שנבחר קליל, כאילו משורבט ביד ומשדר מותג אותנטי בגובה העיניים עם קריצה. המסרים העיקריים נכתבו ואוירו בחזית המוצר. המותג כולו משדר טריות, בריאות, משפחתיות וישראליות.
גיזרונים מספק חוויה כלל חושית מעוררת, החל מהמראה הכתום העז והניחוח הטרי העולה עם פתיחת האריזה, דרך מישוש המוצרים הטריים, הצליל הקראנצ'י של הנגיסה וכמובן הטעם הכובש.


 
 מומלץ. 
במסיבת עיתונאים עם ציפי ענבל ליאור ואתי ליאון
בונות רשת אנשים בינלאומית עם מוצרים טבעיים שהם ננו טכנלולוגיה
שהמחקרים שלהם זכו בפרס נובל.. כתבו את הספר ספיראלת עמודי האור.
יצרן גיזרונים: קיבוץ שלוחות, מפיץ שוק קמעונאי: מרינה

ייעוץ שיווקי: אורלי אייזיק, עיצוב ומיתוג: ארזה לבנה, 

 מומלץ בריא. דיאטתי. זמין- כיף לקחת לטיולים. לעבודה לבית הספר.


יחסי ציבור: גולן נהרדעא במרכז מנכ"ל החברה

מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...