יום חמישי, 15 בדצמבר 2016

חברת ש.ד.י אהרוני ובניו מתמחה בייצור ועיצוב כחול לבן של ארונות אמבטיה בהתאמה אישית, מרחיבה את פעילותה ומשיקה בימים אלה מאת: שרית יוכפז



 חברת ש.ד.י אהרוני ובניו מתמחה בייצור ועיצוב כחול לבן של ארונות אמבטיה בהתאמה אישית, מרחיבה את פעילותה ומשיקה בימים אלה:


סדרת ארונות לאמבטיה -עמידים בפני מים, מחומרים ירוקים וממוחזרים עם אחריות מוצר לכל 
החיים.



חדר הרחצה, משמש כיום חלק מהותי ובלתי נפרד מהחלל הביתי, המעניק חוויה אסתטית עם אמירה עיצובית ואישית. אחת הבעיות הנפוצות בחדרי אמבטיה שגורמים לארונות להתנפח, הינם ארונות אמבטיה אשר סופחים מים כתוצאה ממגע ישיר ורציף.
בכל חברה אשר מייצרת/משווקת ארון אמבטיה מוסבר כי אין אחריות על ספיחה של מים גם אם הותקן הארון ע"י מתקין מוסמך מטעם החברה.

חברת ש.ד.י אהרוני ובניו מתמחה בייצור ועיצוב כחול לבן של ארונות אמבטיה בהתאמה אישית, מרחיבה את פעילותה ומשיקה בימים אלה, סדרת ארונות לאמבטיה עמידים בפני מים, מחומרים ירוקים וממוחזרים עם אחריות מוצר לכל החיים. אנשי הפיתוח בחברה חקרו במשך כארבע שנים והצליחו לפצח את הנוסחה לבעיה הקיימת והנפוצה בחדרי הרחצה.
התוצאה הנה, סדרת ארונות אמבטיה מעוצבים באיכות גבוהה ביותר, המיוצרים מחומר פולימרי שעבר שינויים שיותאמו לחדרים רטובים עם כל ההתקנים  הדרושים. ייחודם של חומרים אלו, מתבטא בכך שהם מיוצרים בתהליכי ייצור מוקפדים המותאמים לסביבה לחה, כמטבחים וחדרי רחצה. H.C.P. הנו חומר ידידותי לסביבה. בנוסף צוידו כל המגירות בארונות האמבטיה במסילות הכוללות סגירה שקטה ושליפה כפולה.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
היקף שוק ארונות האמבטיה בישראל, עומד על כ- 200,000  ארונות אמבטיה שנמכרים מידי שנה בישראל. שווי כספי של שוק ארונות האמבטיה מוערך בכ- חצי מיליארד ₪ בשנה. לקוחות ארונות האמבטיה מתחלק בין לקוחות בשלב שיפוץ בית ורוכשי דירה חדשה.
 70% מארונות האמבטיה הינם בייצור מקומי על ידי נגריות ומפעלים מקומיים לעומת כ-  30% מארונות האמבטיה מיובאים. 

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

 צילום: שרית יוכפז
לדברי יהודה אהרוני מנכ"ל קבוצת ש.ד.י אהרוני ובניו: "השוק הישראלי חווה קפיצה משמעותית בתחום עולם הרחצה בשנה האחרונה. בישראל יש ביקוש לחומרים באיכות גבוהה, שיתכתבו עם הטרנדים העולמיים וייצרו פריט עיצובי ברמת גימור גבוהה ובעלת ערך אסתטי. ייחודיות הקולקציה היא הן בחומר הגלם ואחריות לכל החיים, מה שמעניק ביטחון ללקוח."

סדרת ארונות האמבטיה החדשה, מגיעה עם אופציה לשילוב כיורים מונחים/עליונים בהתאם לבחירת הלקוח. החומרים והחיפויים  ממנו עשויים הארונות הם מהמרכיבים האיכותיים ביותר. הארונות מגיעים במגוון עשיר של צבעים ודוגמאות, עם אחסון פנימי בעיצוב פונקציונאלי, המאפשר נוחיות ופרקטיות.

יתרונות סדרת ארונות אמבטיה H.C.P:
  • מוצר ירוק ידידותי לסביבה  מיוצר מחומרים ממוחזרים ואינו פוגע בסביבה.
  • המוצר ניתן לצביעה בכל הגוונים הקיימים
  • על המוצר ניתן להדביק את כל סוגי הפורמייקה הקיימת בשוק
  • ניתן לחריטה ידנית כמו כן במכונתCNC  
  • בעל משקל קל  וניתן לייצור בכל מידה
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

צילמה: שרית יוכפז

על החברה:
קבוצת ש.ד.י אהרוני ובניו בע"מ הוקמה בשנת  2006 ועוסקת בתכנון וייצור ארונות אמבטיה למגזר הציבורי והפרטי.
החברה מייצרת ומשווקת ארונות ליותר מ1000 חנויות ורשתות ברחבי הארץ, חברות בנייה מהמובילות בשוק, אדריכלים ומעצבים. בנוסף, מספקת החברה מענה גם לארונות בהתאמה אישית בהתאם  לצרכי הלקוח.
תהליך התכנון של ארונות האמבטיה, מתבצעים ע"י הדמיה ממוחשבת מהשלבים הטכניים ועד לעיצוב הסופי ומבוצעים ע"י אנשי פיתוח ומעצבים מיומנים, אשר שמים דגש מיוחד על איכות המוצר. לחברה מערכת בקרת איכות קפדנית ובלתי מתפשרת, המאפשרת שיפור מתמיד בתהליכי ייצור וברמת גימור המוצרים, האיכויות של החברה מוכרות היטב באלפי בתים בישראל.
 חברת ש.ד.י אהרוני  הינה אחת החברות הראשונות בתחום ארונות האמבטיה אשר קיבלה את הזכות לשימוש "תו מיוצר בישראל" ומצטרפת לרשימת חברות המייצרות ומוכרות מוצרים כחול לבן.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


טווח המחירים לארונות H.C.P - נע החל מ- 2500 ₪ ועד 7000 ₪ תלוי בדגם ובגודל,
כמובן ניתן לייצר גם לפי מידה .

להשיג בחברת ש.ד.י אהרוני ובניו להזמנות בטלפון רב קווי: 1-700-709-880

מומלץ בחום

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
מאת: שרית יוכפזsarit 0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...