יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

קבוצת בולטהאופ ישראל בבעלות מירי ורן פרסברג . משיקים את מותגי הפרימיום- בסימאטיק מטבחים . מאת: שרית יוכפז



קבוצת בולטהאופ ישראל 
בבעלות מירי ורן פרסברג 
משיקים לראשונה בישראל את מותגי הפרימיום
בהיקף השקעה כולל של כ- 3 מיליון ₪

LA-CORNUE

SIEMATIC


מימין:  הבעלים מירי פרסברג ומעצבת הפנים  רונית יוכפז.

LA-CORNUE   - מותג מטבחים פרמיום צרפתי המציע ייצור קפדני ואישי במפעל בוטיק בפריז.

SIEMATIC    - מותג מטבחים פרמיום גרמני בעיצוב אישי,  המותאם לרצון הלקוח על ידי מיטב המומחים.



המותגים החדשים יוצגו באולם תצוגה משותף בנמל תל אביב
אשר עוצב על ידי האדריכליות רונה לוין ורות פקר

                                   ממסיבת העיתונאים   צילום: שרית יוכפז

מירי פרסברג, מבעלי קבוצת בולטהאופ, אמרה היום:

  "בשנים האחרונות אנו רואים שינוי בתפיסת הלקוח את עולם המטבחים, מטבח הוא כבר לא חדר ש"רק מבשלים בו". המותגים החדשים מבשרים על שינוי מהותי בתכנון ועיצוב הבית , מקום בו נאספים אורחים ובני הבית לחוויות משותפות.  הנראות של המטבח הפכה להיות משמעותית הרבה יותר עבור הלקוחות המחפשים כל הזמן לחדש ולשנות.
התפיסה העיצובית השתנתה הן ברמת החומרים והצבעים והן ברמת פונקציונאליות הריהוט והחללים במטבח. הקולקציות החדשות שאנו חושפים היום מציעים דגמים קלאסיים ומתוחכמים, תוך מתן דגש על המטבח כמרכז אירוח."


    

מותג הפרמיום: LA-CORNUE 

LA-CORNUE  מותג צרפתי, אשר נוסד בשנת ב 1908 ונחשב לאחד מהמותגים המובילים והוותיקים בעולם. המותש החל את דרכו כעסק משפחתי ומשם גדל להיות מותג פרמיום מוביל שמייצר מטבחים ותנורים הנמכרים בכל רחבי העולם,  כאשר הדגש הוא על ייצור קפדני ואישי במפעל הבוטיק הממוקם בפאתי פאריז.
הקולקציות המתחדשותמתוכננות על ידי מיטב המעצבים הצרפתיים של  La Cornue  בהן מוצעים עיצובים יוקרתיים וחדשניים מהם ניתן לתכנן מטבחים שלמי   בסגנון קלאסי או לשלבם במטבח מודרני.



כמו כן, נעשים שיתופי פעולה עם אומנים מעולמות שונים,  השנה  לדוגמא,  בתערוכת Euro cuccina  שנערכת אחת ל- 4שנים במילאנו, לה-קורנו הציגה דגם של תנור Le Chateau  150, שעוצב ע"י המעצב ההולנדי Lex Pott אשר באמנות שלו חושף מתכות לתהליכים כימים שונים וכך יצר גוון מעניין וייחודי רק עבור תנורים מדגם zזה.
לאורך השנים נוצרו משיתופי הפעולה הללו תנורים מרהיבים וייחודיים כמו תנור שכולו עשוי ברונזה, אשר נראה כיצירת אמנות בפני עצמו או, למשל, תנור מדגם Carbon אשר כולו שחור עם טקסטורה בעלת מראה של אריג.
את הגוונים של התנור והיחידות השונות ניתן לבחור מתוך מניפת גוונים עשירה, חלקן צבע וחלקן ציפוי אמייל, ולשלב עם מסגרות וידיות מחומרים שונים כמו: נירוסטה, נחושת, כרום או פליז. את משטח העבודה אשר לרוב מיוצר בנירוסטה ניתן להחליף בגרניט, שיש, עץ וכו'.



                                                                            
 הילה רהב עם מירי ורן פרסברג

בפילוסופיה של לה-קורנו, האי מתפקד כיחידת בישול מושלמת, כאשר הוא יכול להכיל, בנוסף לתנור, כיור, מדיח ,מגירות קירור, מקרר יין וכמובן, יחידות אחסון, כשהוא יכול להיות משולב גם עם יחידות מטבח שאינן של לה-קורנו.



                                                    מימין: רונית יוכפז - ברוק מעצבת פנים  . במרכז:  בבעלים:
                                                       רן פרסברג ושרית  יוכפז

                                                   במסיבת עיתונאים  בסינאטיק


                             רונית יוכפז  ברוק. מעצבת פנים   עובדת  כמעצבת פנים בסימטיק מטבחים.
                             


התנורים מגיעים במגוון רחב של מידות מ- 75 ס"מ ועד 180 ס"מ ואילו האפשרויות של משטחי הבישול רבות ומגוונות והן כוללות מבערי גז , טפנייאקי, French top ,משטח אינדוקציה לווק ומשטח אינדוקציה גדול יותר.





מטבח לה- קורנו הוא למעשה מטבח מקצועי לבית ולכן להשלמת צורות הבישול השונות , לה-קורנו, יצרו את ה Rotisserie  מתקן צלייה עם אש גלויה הבנוי בצורה מאוד ייחודית,  כאשר גב היחידה עשוי פלדה  שהחימום שלה הוא זה שצולה את המזון ולמעשה אין מגע ישיר של האש במזון ולכן ריח הבישול בבית יהיה עדין ונעים ולא ריח של ברביקיו,  בתחתית המתקן, צלחת פורצלן אשר אליה ניגרים נוזלי המזון הצלוי היוצרים רוטב מושלם לכל תוספת.
היחידה יכולה להיות משולבת בתוך יחידת ארון גבוהה או בתוך נישת גבס.

צילום: שרית יוכפז

באולם התצוגה בתל-אביב ניתן לראות מטבח מעוצב מסדרת Le Chateau הבנוי כאי מרכזי אשר בליבו תנור ברוחב 1.65  מ'  הבנוי משני תאי אפייה, תא חימום אחד באמצעות גז ואילו תא אחד חשמל.  משטח הבישול מעל התנור הוא שילוב של מבערי גז בשני גדלים וFrench top אשר טבועים בתוך משטח נירוסטה שמהווה חלק ממשטח העבודה העשוי כולו נירוסטה.



שלד המטבח עשוי נירוסטה והחזיתות צבועות שחור מט. את החזיתות מעטרות מסגרות טרימים בגוון נירוסטה  והידיות הן בגוון נחושת -שילוב שיוצר מראה עשיר וקלאסי גם יחד.
סדרת G4 Chateaue היא הסדרה החדשה ביותר של לה-קורנו והיא מאופיינת במראה קלאסי, כשלצידה נמכרים גם תנורי CornueChef ו CornueFe שהם תנורים בעלי עיצוב מודרני יותר, טווח גדלים מצומצם  ומחירים נגישים יותר.
 


                                                 רני רהב יח"צ ותקשורת במסיבת עיתונאים
                                              עם רונית יוכפז - ברוק .מעצבת פנים 
                                              במטבחי סימאטיק   בת"א


מותג הפרמיום SieMatic :
 SieMatic נוסדה ב-1929 ע"י משפחת SiekMann ומנוהלת כיום ע"י הדור השלישי.
החברה התפתחה לאורך השנים יחד עם התפתחות המטבח הביתי,  מיחידת בופה עצמאית ועד למטבחים המותאמים אישית שאנו מכירים היום כאשר מבחינתה, המטבח, שעבור יותר ויותר אנשים, משמש כחדר החשוב והשמיש ביותר בבית, אמור לענג את המשתמשים בו כל יום מחדש.

לשם כך פועלים SieMatic מדי יום לייצר פתרונות הנותנים חשיבות זהה לרגשות ופונקציונאליות.
חשיבה ארגונומית, עיצוב אלגנטי וייצור מדויק, לצד מגוון של חומרים באיכות גבוהה, מאפשרים יצירתיות בתכנון המטבח לפי טעם אישי ובאיכות ללא פשרות.
SieMatic הינה חברה פורצת דרך בתחום המטבחים.

מעבר לחומרים מגוונים ואיכותיים, SieMatic זכתה להכרה בין לאומית ובפרסי עצוב על היותה חברה חדשנית ומובילה, ממציאת פטנטים ליצירת אזור עבודה נגיש, נוח ומעוצב להפליא.
מטבחי SieMatic מיוצאים ומוצגים ברחבי העולם משנת 1960 ומשמשים כשגרירים של מותג גרמני איכותי הנמכר בלמעלה מ-60 מדינות, כמעט בכל יבשת, ובתרבויות מגוונות, עבור דירות או וילות, בערים גדולות או באזורים כפריים.
מבחינה סגנונית, SieMatic יודעים לתת מענה לגישה אורבנית, קלאסית או מודרנית ומעבר לכך, דוגלים בקונספט כי מראה אקלקטי העשוי נכון משווה מראה הרמוני וחדשני המשפיע על החלל כולו ולכן בעיצוב מטבח SieMatic, נראה שימוש בחומרים מגוונים ובחזיתות מגוונות שיוצרים יחד מראה ייחודי ומקורי.

SieMatic

 דוגלים בעיצוב ארגונומי ודואגים לפתח, לחדש ולהמציא פתרונות ליצירת סביבת עבודה נגישה אשר משרתת את המשתמש. הם עושים זאת באמצעות אבזור פנים מתוחכם ומרהיב בעל שני קווים, האחד מערכות עץ אלון בהיר .במערכת זו הם  משלבים כלי פורצלן המיוצרות עבורם ע"י חברה גרמנית מובילה אשר משתלבים באופן מושלם עם  משטחי הלבד המכסים את המדפים ואת תחתיות המגירות ומונעים החלקה של אותן צנצנות ובכלל , כלי המטבח השונים.



.

השנייה מערכת אלומיניום מודולרית אשר ניתן לשלבה עם עץ אלון בהיר או עם אץ ערמון מעושן. גם למערכת זו הותאמו קופסאות אלומיניום משולבות עץ או כל פורצלן, בהתאם לבקשת הלקוח.
כמו כן  SieMatic פתחו מערכת הנקראת MultiMatic  מערכת אשר משתמשת בגב הדלתות לאחסון נוסף ונוח עם  מחשבה על צורת אחסון המנצלת באופן המרבי והמיטבי את נפח הארון.


באולם התצוגה, מוצגים שלושת הסגנונות, קלאסיק, אורבן ופיור בשילובים יוצאי דופן ומעוררי השראה.
 הכתובת- נמל תל אביב  התערוכה 3 .
מומלץ בחום
צילומים: שרית יוכפז  ויח"צ

מאת: שרית יוכפז -עורכת ראשית" החיים הטובים. צרכנות. ולייף סטייל"
 .

תגובה 1:

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...