יום שלישי, 12 באפריל 2016

שחקן חדש בקטגוריית מוצרי הטיפוח והטיפול לתינוקות: SeboCalm BABY מומלץ. מאת: שרית יוכפז


שחקן חדש בקטגוריית מוצרי הטיפוח והטיפול לתינוקות:
 SeboCalm BABY
·        SeboCalm BABY, סדרת תכשירים היפואלרגניים, שפותחו במיוחד עבור עורו הרגיש והעדין של התינוק כבר מיומו הראשון.
·        המוצרים מבוססים על רכיבים צמחיים ושמנים טהורים, הידידותיים לעור התינוק. כל התכשירים נבדקו דרמטולוגית לעור רגיש, היפואלרגנים וללא פראבנים.
·        סדרת SeboCalm BABY כוללת: קרם פנים לתינוק, משחת החתלה המבוססת על שמנים צמחיים בלבד, אל סבון ושמפו לתינוק, שמן אמבט ותכשירים ייעודיים לעור אטופי: לאטופי קרם גוף טיפולי ולאטופי קצף ניקוי טיפולי.

SeboCalm, מותג הטיפוח הדרמו-קוסמטי המוביל בישראל, נכנס בימים אלו לקטגוריית מוצרי הטיפוח לתינוקות ומשיק את SeboCalm BABY, סדרת תכשירים לטיפוח וטיפול בעורו העדין והרגיש של התינוק.

המוצרים שבסדרת SeboCalm BABY, מומלצים לשימוש בקרב תינוקות כבר מיומם הראשון הודות לרכיבים צמחיים ושמנים איכותיים שמטיבים עם העור ומגנים עליו. מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית ונמצאו מתאימים לשימוש לעור רגיש ועדין, היפואלרגנים ואינם מכילים פראבנים.

מוצרי סדרת SeboCalm BABY:
סבוקלם בייבי קרם פנים לתינוק – להרגעת עור רגיש, אדמומי ויבש
קרם פנים להרגעה ולליחוח עורו העדין של התינוק. מגן על העור מפני אדמומיות ויובש, הנגרמים משינוי אקלים ופגעי הסביבה. מצוין להרגעת אדמומיות סביב הפה ובכנפות האף. אינו מכיל פראבנים, היפואלרגני ומתאים לעור רגיש.


סבוקלם בייבי משחת החתלה - מבוססת על שמנים צמחיים בלבד. ללא מים.
משחת התחלה למניעת אדמומיות ותפרחת חיתולים, המעניקה מעטה הגנה מפני לחות ורטיבות, מבלי לאטום את העור ובכך מאפשרת לו "לנשום". משחת ההחתלה אינה מכילה רכיבים מן החי כגון לנולין, אינה מכילה בושם, מים וחומרים משמרים ומבוססת על תערובת שמנים צמחיים בלבד. המשחה היפואלרגנית ונבדקה לעור רגיש. מומלצת לשימוש יומיומי.



סבוקלם בייבי אל סבון ושמפו לתינוק – לניקוי עדין ולשמירה על עור התינוק, ללא SLS
תכשיר עדין במיוחד, לניקוי יעיל, שמירה והגנה על עור הפנים, הגוף ושיערו של התינוק. נוסחה חדשנית, נטולת שמנים מינרלים, המטיבה עם העור ומעשירה אותו בלחות ורכות מתמשכת.  סבוקלם בייבי אל סבון ושמפו לתינוק, שומר על רמת חומציות אופטימאלית להגנה על המעטה הטבעי של העור ולמניעת גירוי והתייבשות העור. מתאים לשימוש יומיומי, מהאמבט הראשון. היפואלרגני, ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. ללא SLS וללא פראבנים.


סבוקלם בייבי שמן אמבט לתינוק – לניקוי עדין ולהגנה על עורו העדין של התינוק בחודשים הראשונים. שמנים ממקור טבעי בלבד.
שמן אמבט, מכיל שמנים ממקור צמחי בלבד, במיוחד שמן קוקוס שמשמר את המרקם הטבעי של העור. השמן, פותח בנוסחה ייחודית ללא שמנים מינרלים, SLS ופראבנים ובשל כך מתאים במיוחד לשימוש בחודשים הראשוניים של התינוק, בהם העור רגיש במיוחד. לשימוש יומיומי. נבדק לעור רגיש, היפוארלגני.

צמד תכשירים משלימים לטיפול בעור הסובל מאטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור)

סבוקלם בייבי לאטופי קרם גוף טיפולי – לשימוש על עור הפנים והגוף
קרם גוף טיפולי להרגעה והקלה במקרים של עור אדמומי ויבש מאוד. מומלץ לתינוקות וילדים כאחד, לשימוש יומומי. מבוסס על נוסחה ייחודית הכוללת שרף אלת המסטיק המשפר את מצב העור ושומר על שכבת ההגנה הטבעית של עורו העדין והרגיש של הפעוט. הקרם מעודד את הפרשת הסבום הטבעי ומותיר שכבה דקה של שרפים המשמשים כשכבת הגנה נושמת. ללא פראבנים וללא בישום.


סבוקלם בייבי לאטופי קצף ניקוי טיפולילניקוי עור רגיש, אדמומי ויבש מאוד
קצף ניקוי עדין ומלטף, המתאים במיוחד לעור עדין, אדמומי ויבש. מומלץ לתינוקות וילדים כאחד, לשימוש יומיומי. הנוסחה העדינה מחטאת  את העור ביסודיות, תוך איזון הפרשות הסבום שמירה על שכבת ההגנה וההיגיינה של העור.

מומלץ.

  

רוצים לדעת יותר? בואו לבקר אותנו באתר החדש: www.sebocalmbaby.co.il
צילום: מוטי פישביין.
מאת: שרית יוכפז עורכת 

sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...