יום רביעי, 16 במרץ 2016

האם מיטת מעבר נחוצה לילד?ראיון עם סמנכ"ל רהיטי דורון. מאת: שרית יוכפז


מעצב ניצן הורוביץ
האם מיטת מעבר נחוצה לילד?
מתי להעביר את הפעוט ממיטת התינוק?
האם להעביר למיטת מעבר או למיטת ילד?

הורים רבים מתלבטים בשאלה מתי הזמן הנכון להוציא את הפעוט ממיטת התינוק ומה המיטה הבאה הנכונה ביותר?

עיקר ההתלבטות להורים בבחירת המיטה הבאה היא האם להעביר את הפעוט למיטת מעבר או לדלג בשלבים ולרכוש כבר מיטה רחבה שיהיה נוח להורים לישון לצידו? האם לרכוש מיטה גבוהה או נמוכה?

התשובות לשאלות הללו תלויות בצורך, במקום בבית ובפרמטרים נוספים,
אסף טייכמן, סמנכ"ל רהיטי דורון, ינסה לעשות לכם סדר ולעזור בהתלבטות.

מיטת מעבר-
מיטת מעבר היא פתרון ביניים בין מיטת התינוק למיטת ילדים, יתרונה הגדול הוא בחיסכון במקום בחדר, גודלה הוא כגודל מיטת תינוק ולרוב משתמשים גם באותו מזרן ממיטת התינוק. מיטת המעבר תלווה את הפעוט לתקופה קצרה עד העברתו למיטת ילדים ויהיה צורך למצוא אח"כ מקום לאחסונה.
אין אפשרות למיטת אירוח או מקום אחסון סטנדרטי למיטת מעבר.
מיטת מעבר תשמש פעוטות מגיל 1-2 שנים ועד גיל 4 פחות או יותר. מיטת מעבר תוחלף למיטת ילדים, המשמעות היא שסה"כ מיטת מעבר תשמש את הפעוט לזמן מוגבל של שנתיים-שלוש בלבד.


מיטת ילדים-
קיימות מספר מידות רוחב מקובלות למיטת ילדים, בעבר הרחוק מיטת ילדים סטנדרטית היתה ברוחב 70 ס"מ, עם השנים הרוחב הסטנדרטי הפך להיות רוחב 80 ס"מ וכבר שנים מספר מיטת ילדים נמכרת גם ברוחב  90 ס"מ.
ניתן לבחור במיטת ילדים נמוכה, ובעתיד להחליף מזרן למזרן עבה ובכך להגביה קצת את מראה המיטה, ניתן לבחור במיטה גבוהה אליה ניתן לצרף מיטה תחתונה ושפע מקום אחסון מתחת למיטה.
מיטת ילדים תשמש מגיל 1-2 שנים ועד גיל 12 לפחות שאז תוחלף במיטת נוער רחבה יותר.

מיטת נוער-
למרות שחלק מההורים ירימו בשלב זה גבה... ישנם הורים שכבר מהתחלה שוקלים לרכוש מיטת נוער רחבה, המידות רוחב 120, לחדר הילדים. הכוונה היא לחדרים גדולים בהם אין מגבלת גודל לחדר, וההורים מכירים בעובדה שבחלק מהזמן לפחות הם כבר יירדמו עם הילד בהשכבה...
מיטת נוער כבר תהיה לשנים רבות, ובעתיד הרחוק, אם יהיה צורך, ניתן יהיה להחליף את המזרן למזרן עדכני יותר לנוער.


לדברי אסף טייכמן סמנכ"ל רהיטי דורון:  "מיטת ילדים מהווה את הפתרון האלטרנטיבי הטוב ביותר לאורך זמן עבור המשפחה. בחירה במיטת ילדים בסופו של דבר חוסכת כסף, חוסכת מקום אחסון ונותנת מענה נוסף למיטת אירוח בבית. תכנון הרהיטים בחדר מבעוד מועד, וזיהוי נכון של הצרכים יעזור בבחירת המיטה הנכונה והמתאימה ביותר לצרכי המשפחה"

לדברי טייכמן: "משפחות רבות בוחרות לרכוש מיטת מעבר בשל מגבלת מקום בחדר, אך לאחר שנה וחצי של שימוש במיטת מעבר הם יאלצו בכל מקרה למצוא מקום למיטת הילד, כך ניתן לחסוך את הרכישה הכפולה והעברת הילד בין מיטות"


רהיטי דורון הינה מהחברות הוותיקות בישראל, ומייצרת רהיטים כבר משנת 1949. החברה מעצבת ריהוט צעיר מעודכן ומגוון, המותאם לצרכי הלקוח, באיכות וגימור מוקפדים עד לפרטים הקטנים ביותר, הכוללים בין השאר זמן אספקה מדויק כבר בעת ההזמנה ותעודת אחריות לרהיטים למשך שלוש שנים! לחברה תפיסה אירופאית בעיצוב ותפיסה אמריקאית בשירות. כל זה תוך התאמה מלאה לצרכן הישראלי ולמאפיינים הייחודים של דירות ובתים בישראל.



מאת:שרית יוכפז עורכת ראשית. sarit0404@yahoo.com,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...