יום רביעי, 2 במרץ 2016

BG BOND מקבוצת אשטרום מציגים: Finness - מוצר לאיטום חורים וסדקים בקירות הבית. מאת: שרית יוכפז

BG BOND מקבוצת אשטרום מציגים:
Finness  - מוצר לאיטום חורים וסדקים בקירות הבית
השקעתם בצבע יוקרתי עם מרקם ייחודי, אבל הסדקים והחורים בקירות לוקחים את הפוקוס מהצבע החדש? BG BOND מקבוצת אשטרום מציגים את הפתרון המושלם לאיטום חורים וסדקים בקירות הבית – BG Finness.
BG Finness הינו חומר למילוי וסתימה של חורים וסדקים שאינו מתכווץ עם הייבוש, מהיר וקל לשיוף. המוצר הינו נוח לעבודה ומתאים במיוחד כתשתית לצבע. המוצר אוטם חורים וסדקים בקירות, כך שבעת צביעת הקיר, הצבע יקבל מראה חלק ונטול סדקים. חשוב לוודא ששטח הקיר יבש ונקי מאבק ושמנים לפני השימוש.
איך משתמשים? יש להכניס לכלי הערבוב מים ורק לאחר מכן את החומר ולערבב היטב עד לקבלת משחה חלקה ונוחה ליישום, 2.5 ליטר מים לשקית 5 ק"ג אבקה. לאחר מכן יש להמתין 5 דקות ולערבב שנית. כדי ליישם את התערובת באזור הנדרש, יש להשתמש במרית (שפכטל) חלקה ולהמתין לייבוש מלא. כדי לקבל קיר חלק לחלוטין, יש להחליק בעזרת נייר לטש עדין.
מחיר: 25 ₪ (5 ק"ג)

ניתן להשיג: בחנויות לחומרי בניין, עשה זאת בעצמך, חנויות למוצרי בית וסניפי הום סנטר ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים: http://www.bg-paint.co.il/
חפשו אותנו גם בפייסבוק



חברת בי. ג'י  בונד, מקבוצת אשטרום, מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות הדבקה, חיפוי, איטום ובידוד, חומרי שיקום לבטונים, ציפויים אפוקסיים, צבעים וציפויים דקורטיביים דבקים אקריליים לתעשייה ועוד. מוצרי החברה מיוצרים במפעל שבקיבוץ בית גוברין ונשענים על ידע טכנולוגי רב שנצבר במהלך עשרות שנות ניסיון. איכות המוצרים ושביעות רצון הלקוחות הם היסודות עליהם נשענת החברה. החברה מחויבת לחדשנות, שירות ואיכות ברמה גבוהה, והיא מוסמכת על ידי מכון התקנים ל- ISO 9001.
מומלץ.

בעלי  השתמש במוצר ממליץ. קל להשתמש במוצר. תוצאה טובה. מתיבש מהר הקיר  התייבש מהר 
ונראה יפה חלק.. אהבנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...