יום שלישי, 11 באוגוסט 2015

יקבי כרמל ממשיכים להתחדש: ב'יקבי כרמל' משיקים בציר חדש ומראה חדש. מאת: שרית יוכפז

                                  יקבי כרמל ממשיכים להתחדש
                     ב'יקבי כרמל' משיקים בציר חדש ומראה חדש
                     לסדרת היינות הנמכרת ביותר בישראל SELECTED

                                          מומלץ בחום.


יקבי כרמל, היקב הגדול והוותיק בישראל, משיק מהלך נוסף בתהליך ההתחדשות של היקב, מראה חדש לבציר 2014 של היינות הלבנים והאדומים  מסדרת SELECTED:
יינות לבנים: מוסקטו (תוסס), אמרלד ריזלינג-קולומברד, סוביניון בלאן
יין סמוק (רוזה): זינפנדל סמוק

יינות אדומים: קברנה סוביניון, מרלו, קברנה סוביניון/מרלו וקברנה סובינון/מרלו/שיראז

סדרת SELECTED הינה הסדרה המוכרת והנמכרת ביותר בישראל! בסדרת סלקטד מגוון יינות וזנים: לבנים, מבעבעים, סמוקים ואדומים. היינות, בעלי אופי צעיר, קליל, פירותי ורענן, ונותנים תמורה מצוינת למחיר. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת SELECTED,  המותאמים לחיך הישראלי  מאפשרים לכל אחד ליהנות  מכוס יין במגוון הזדמנויות: שתייה אישית, ארוחה משפחתית ואירוח.

העיצוב החדש מביא לידי ביטוי את המורשת והמקצוענות של יקבי כרמל  יחד עם אלגנטיות ועדכניות. הנראות החדשה של הסדרה עוצבה על ידי מר ניל טולי, מומחה ליין בעל תואר Master of wine, מבעלי חברת העיצוב האנגלית המתמחה ביין  Amphora.

יינות כרמל Selected לבנים, סמוק ואדומים משנת בציר 2014

בסדרת Selected של יקבי כרמל שמונה יינות מבציר 2014, לבנים – אמרלד ריזלינג קולומברד, סוביניון בלאן, מוסקטו (תוסס). סמוק (רוזה) – זינפנדל סמוק. אדומים - קברנה סוביניון, מרלו, קברנה סוביניון/מרלו, קברנה סובינון/מרלו/שיראז, יינות קלילים, רעננים, טעימים ובעלי תמורה נהדרת למחירם.

היינות מגיעים עם העיצוב החדש של סדרת Selected, המביא לידי ביטוי את המורשת והמקצוענות של יקבי כרמל יחד עם אלגנטיות ועדכניות. הנראות החדשה של הסדרה עוצבה על ידי מר ניל טולי, בעל תואר Master of wine מבעלי חברת העיצוב האנגלית המתמחה ביין Amphora.

סדרת Selected הינה הסדרה המוכרת והנמכרת ביותר בישראל! בסדרת סלקטד מגוון יינות וזנים: לבנים, מבעבעים, סמוקים ואדומים. היינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן, נותנים תמורה מצוינת למחיר. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת Selected  המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות, שתייה אישית, ארוחה משפחתית ואירוח.




Selected מרלו 2014 - יין אדום יבש, צעיר, מרענן ופירותי, בעל צבע ארגמני, וניחוחות של גרגירי יער בשלים ופירות יער אדומים.
אוכל מתאים: מנות בשר בקר, עוף, קישים, בשרים קרים, ארוחות קלות ועוד. מומלץ לקרר כחצי שעה  לפני ההגשה.

מחיר מומלץ ליינות סדרת SELECTED – 25 שקלים.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין.

יקבי כרמל
www.carmelwines.co.il


אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל נוסדו בשנת 1882 ביוזמתו ובתמיכתו של הברון אדמונד דה רוטשילד, בעליו של יקב שאטו לאפיט המפורסם בבורדו. היקב בזכרון יעקב הוא היקב המסחרי הפעיל הוותיק ביותר במדינה, כשמעורבים בו יחדיו עולם ישן ועולם חדש באותו מבנה. כרמל הוא היקב הגדול ביותר במדינת ישראל, עם ייצור של כ-15 מיליון בקבוקים בשנה.


מתוך מטרה לייצר יין ברמת איכות גבוהה לכל פלח שוק, לכל טעם ולכל סגנון, כרמל מציעים מגוון רחב של יינות, החל מיינות סדרת 'סלקטד' הפירותיים והקלים לשתייה, וסדרת 'פרייבט קולקשן שנותנת את התמורה הטובה ביותר לכסף, דרך סדרת 'הכרמים היחידניים', המבטאים באופן מושלם את הטרואר הייחודי של הכרם ומהווים ביטוי מדויק של זן הענבים, ועד יין הדגל 'לימיטד אדישן' הייחודי, המורכב והיוקרתי. בבעלות יקבי כרמל גם שני יקבים קטנים איכותיים, יקב יתיר בתל ערד שנוסד בשנת 2000, ויקב קאיומי ברמת דלתון שנוסד בשנת 2004.

מומלץ בחום
 ארכוש יין זה בראש השנה. בראש השנה  

כתבה: שרית יוכפז עורכת וכותבת בחיים הטובים.צרכנות עיצוב וסטייל"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...