יום חמישי, 26 בפברואר 2015

סמסונג אלקטרוניקס ישראל משיקה לרגל מרתון סמסונג ת"א 2015: "חנות המעשים הטובים" של סמסונג מאת: שרית יוכפז


סמסונג אלקטרוניקס ישראל משיקה לרגל מרתון סמסונג ת"א 2015:
"חנות המעשים הטובים" של סמסונג


סמסונג מזמינה את הקהל הרחב לבקר בחנות המעשים הטובים שהקימה לבחור באחד מתוך מגוון של מעשים טובים בקהילה ובין אדם לחברו, ולהעביר את זה הלאה. החנות הוקמה כחלק משורה ארוכה של פרויקטים בתחום האחריות הקהילתית שהיא מקיימת בישראל

תל אביב, ישראל – יום ראשון 22 פברואר, 2015 – חברת סמסונג אלקטרוניקס ישראל, נותנת החסות הראשית בארוע הספורט והלייפסטייל הגדול בישראל, משיקה לרגל מרתון סמסונג תל-אביב 2015 מתחם המוקדש לאחריות הקהילתית. מטרת המתחם עידוד ציבור המבקרים לעשות משהו קטן וטוב למען האחר וחיזוק הערבות ההדדית בקהילה.

"הקמנו מתחם שבליבו 'חנות המעשים הטובים' המוקדש כולו לנושא האחריות הקהילתית של סמסונג דווקא כחלק מאירועי מרתון סמסונג תל-אביב בשל הקשר ההדוק שאנו רואים בין פעילות ספורטיבית לאחריות קהילתית", סיפרה אנה ליפניק-לוי, מנהלת שיווק מותג סמסונג ישראל.
"במרתון סמסונג תל-אביב 2014 השקנו את פעילות 'תעביר את זה הלאה' במסגרתה נאספו בגדים חמים מהרצים על נקודת הזינוק ונתרמו לנזקקים באמצעות עמותות. ההיענות הייתה כל-כך גבוהה והתגובות כה נלהבות שהחלטנו השנה להרחיב את הרעיון ולהעביר הלאה 

"במרכז המתחם עומדת 'חנות המעשים הטובים' ובה כל מבקר מוזמן 'לקנות' קאפקייק באמצעות הבטחה למעשה טוב שיבחר לעשות לאדם אהוב או למען הקהילה", ציינה ליפניק-לוי"את הפעילות בחרנו לקיים בשיתוף פעולה עם עמותת 'לתת', המסייעת לאוכלוסיות במצוקה וחורטת על דגלה את נושא הנתינה והערבות ההדדית, ואנו גאים בשותפות שנרקמת בינינו משנה לשנה".



מנכ"ל ארגון "לתת", ערן וינטרוב: "מה שיפה במעשה טוב, הוא שכל אחד יכול לעשות כזה, בהתאם לרצונו ויכולתו, ולגרום טוב לסביבה ולעצמו. הקונספט של סמסונג, שהאחריות החברתית היא חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית שלה, לקבל מתנה "ולשלם" תמורתה במעשה טוב, ממחיש היטב את מעגל הנתינה: סמסונג תורמת, אלפי אזרחים מקבלים מתנה, נותנים מעצמם לאלה שזקוקים לכך באמת - ניצולי שואה, ילדים בסיכון ומשפחות באי ביטחון תזונתי ומקבלים שוב - הרגשה טובה וסיפוק כתוצאה מהעשייה למען מישהו אחר. בתוך מציאות קשה של מצוקה כלכלית ועוני, יש בידיים שלנו כוח רב – לאמץ ערכים בסיסיים של ערבות הדדית ונתינה, לעשות טוב באמצעות מעשה אחד קטן ולתרום ליצירת חברה צודקת וטובה יותר.

פעילויות התרומה לקהילה של סמסונג
"בנוסף לחנות המעשים הטובים, תציג סמסונג את נושאי הליבה בהם היא עוסקת בתחום האחריות התאגידית בשנים האחרונות בישראל. הפעילות בה אנו ממוקדים נעה סביב נושא החינוך והרפואה כאשר תשומת ליבנו נתונה במיוחד לילדים ובני נוער", אומרת מנהלת שיווק המותג. "ת ספירת דם, כימיה וסממני לב במהירות גבוהה יותר מהמקובלת היום במערכת הבריאות. בדיקות אלו מקלות על החולים,  מאפשרות לנתח רפואית מהר יותר את מצבם של החולים ולטפל בהם מהר יותר. האפשרות לקיים בדיקות מדויקות במהירויות כאילו עשויות להיות לא פעם קריטיות ואף מצילות חיים.

הספריות החכמות

פרויקט הכיתה החכמה משמש פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת למגוון שיעורים והדרכות לילדים. ונדבך נוסף במסגרת זו הינו פרויקט "ספריית החלומות" לילדים, המיושם בבתי חולים במחלקות הילדים. הטכנולוגית, הוא מכיל מגוון תכנים לילדים כגון ספרים ואפליקציות משחק חינוכיות.

מתחם האחריות התאגידית של סמסונג מופק בכיכר רבין על ידי חברת "סמויז".

אודות סמסונג אלקטרוניקס בע"מ

סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות  הטלוויזיות, הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת ומוליכים למחצה. כמו כן, אנו מובילים בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם שלנו. אנו מעסיקים 307,000 בני אדם על-פני 84 מדינות.

כדי לגלות יותר, בקרו באתר האינטרנט הרשמי שלנו www.samsung.com ובבלוג הרשמי שלנו global.samsungtomorrow.com
-כתבה: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...