יום ראשון, 28 באפריל 2013

SARANA SPA: הספא של מלון השרון בהרצליה ,מאת: שרית יוכפז



SARANA SPA  מרכז הספא היוקרתי הממוקם במלון השרון בהרצליה  מזמין את אורחיו להתפנק בכל עינוגי הספא לצד חדר כושר מאובזר המשקיף אל הים, סאונה יבשה/רטובה, בריכה מקורה בשילוב ג'קוזי וחדרי טיפולים זוגיים.

מרכז הספא היוקרתי, ספא שׂרנא - SARANA SPA  ממוקם במלון השרון בהרצליה.
המלון, שוכן על חוף ימה הצפוני של הרצליה פיתוח ומשקיף לעבר רצועת החוף היפהפייה של הים התיכון.
ספא Sarana Spa מציע לאורחיו בריכה מקורה ומחוממת, עם מים מתוקים בשילוב ג'קוזי, סאונה יבשה/רטובה,  חדר כושר מאובזר בכל המכשירים המתקדמים הצופה אל הים, סטודיו מודרני ומעוצב לפעילויות יוגה, גוף ונפש, ומבחר מטפלים מקצועיים עם התמחויות שונות שנבחרו בקפידה. כל זאת על רקע ספא מעוצב ויוקרתי, המשתרע על שטח נרחב של 750 מ"ר ומתחבר לגן המלון (בגישה ישירה גם לחדרי הגן המשופצים) ובריכת מי הים החיצונית, המזמינה אתכם גם לצאת לטיול דרך השביל שמוביל אל חוף הים. הכניסה מגיל 18 בלבד.



על תכנון ועיצוב הספא חתומה האדריכלית אדית ברון, שבחרה בגווני בז רכים ונעימים היוצרים אווירה אלגנטית ומרשימה לצד נגיעות צבע מעודנות. להשריית אווירה אינטימית ומרגיעה הוסיפה ברון שימוש בתאורת ספוטים לצד תכנון תקרת "בריסול" היוצרת תחושה של מרחב וגובה בחלל.
בעיצוב הפנים של המרכז שולט הסגנון האלגנטי, עם משטח פורמייקה דמוי אבן שמפאר את דלפק הקבלה, כסאות גן קלילים המוסיפים ירוק תפוח ונקודות צבע בליווי כריות צבעוניות בחדר ההמתנה. חלל הקבלה כולל מסכי פלזמה מתקדמים, עמדות קפה מאובזרות, ומשחקי זכוכיות היוצרות אשליית מרחב ומנצלות את אלמנט השקיפות בזכוכית ליצירת עניין במרחב. בחדר הכושר החדש בחרה ברון לרצף את החלל ברצפת פרקט דמוית עץ ובשילוב צבעים רכים המשתלבים עם הנוף התכול של גלי הים התיכון, לצד תכנון נישות עם מפלי מים זורמים, המלווים את הגישה לחדר הכושר בפכפוך מים נעים.
בחללי החוץ של מרכז הספא יוכלו האורחים ליהנות מצמחייה מסודרת, כסאות נוח ושמשיות, ריצוף גרניט פורצלן דמוי פרקט חום, עמודי קשתות בחיפוי פסיפס ואבן נחלים בצבע לבן, עם פס דקורטיבי בדוגמת עלים. את קירות המסדרון וחלל הבריכה בחרה ברון לעצב דווקא עם קיר צבעוני המציג גרפיקה אמנותית בהשראת עולם המים, המשלבים אלמנטים של  צדפים וקונכיות.

מלון השרון ממוקם על חוף ימה הצפוני של הרצליה פיתוח ומשקיף לעבר רצועת החוף היפהפייה של הים התיכון. במלון אתם מוזמנים לגלות ולחוות חופשה מרגיעה, שלווה ומפנקת עם 175 חדרים מחודשים ומפוארים הכוללים חדרי סופיריור, חדרי בלה ויסטה וחדרי גן דה לקס עם יציאה פרטית לגן המלון, בית כנסת (שישי, שבת וחגים), חדרי עסקים מיוחדים הכוללים את טרקלין העסקים המפואר "אפולוניה", אינטרנט אלחוטי זמין, שירותי וידאו קונפרס וחדרי ישיבות, וצוות מקצועי ומסור שידאג לכל מחסוריכם. עוד במלון השרון הרצליה: אולמות מפוארים לכנסים ואירועים פרטיים (חוץ ופנים). המלון מציע ארוחות בקר מפנקות .ואפשרות לפנסיון מלא. בשבועות תתקיים תפילה חגיגית וארוחה חגיגית  מומלץ   .

מלון "השרון" על טיילת הרצליה
כתובתנו: רח' רמת ים 4, הרצליה על הים 46748, להזמנת מקומות: טל: 09-9540420
אתר: http://www.sharon.co.il/. חפשו אותנו גם ב- 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...